ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ –ΑΛΛΑΓΩΝ

1. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε προϊόντα που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την αρχική τους συσκευασία.


2. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.


3. Η επιστροφή-αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή της κάρτας αλλαγής και αφού έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά ή μέσω email στο info@jepenn.gr


4. Αλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του on-line καταστήματος μας ή στο showroom JEPENN Σμύρνης 36 Κόρινθος , με την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή την κάρτα αλλαγής.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη ΚΑΤΣΕΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, με την εταιρεία ΕΛΤΑ courier υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής, αναγράφοντας σε ένα σημείωμα τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.

2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς ΚΑΤΣΕΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, οδός Σμύρνης 36 Κόρινθος , ΤΚ 20100.

3. Όταν παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.

4.Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το δέμα κατα την παράδοση , υποχρεούται να καταβάλει το ποσό των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής .


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά δεν έχει προκληθεί από τον πελάτη, το προϊόν αποστέλλεται στην ΚΑΤΣΕΠΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ courier με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών-Αλλαγών. Το προϊόν αντικαθίσταται με ίδιο ή παρόμοιο προϊόν και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας μας.

Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.

Search